ورژن جدید نرم افزار قدیمی پخش فیلم و موزیک در جهان RealPlayer Plus 14.0.5 Final

ورژن جدید نرم افزار قدیمی پخش فیلم و موزیک در جهان RealPlayer Plus 14.0.5 Final

RealPlayer از قدیمی ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک به شمار میرود که میتوان توسط آن به آسانی انواع فایل های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا و پخش نمود. همچنین این برنامه از امکانات بسیار زیادی برای پخش فایل های صوتی برخوردار است که از جمله میتوان به کتابخانه موسیقی آن اشاره نمود که شما با کمک آن میتوانید به کل آهنگ های موجود در کامپیوتر خود مانند یک کتابخانه دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت رادیو آنلاین اشاره نمود که میتوان با اتصال به اینترنت و اجرای نرم افزار ایستگاه های رادیویی مختلف را دریافت کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

ورژن جدید پلیر محبوب پخش فیلم و آهنگ در کامپیوتر KMPlayer 3.0.0.1441

ورژن جدید پلیر محبوب پخش فیلم و آهنگ در کامپیوتر KMPlayer 3.0.0.1441

برای اینکه بتوانید یک فیلم را در کامپیوتر خود ببینید به یک نرم افزار پخش فایل های تصویری نیاز دارید. KMPlayer نرم افزاری برای پخش فیلم در کامپیوتر است. توسط این برنامه میتوان فرمت های مختلف مالتی مدیا را در کامپیوتر اجرا نمود. این نرم افزار در هنگام نصب کدک های مورد نیاز برای پخش فیلم را با خود نصب می کند از همین رو پس از نصب برنامه نیازی به نصب کدک نخواهید داشت. علاوه بر این توسط این برنامه میتوان فایل های صوتی را نیز در کامپیوتر پخش کرد در واقع این نرم افزار یک پلیر فایل های صوتی و تصویری است. محیط این برنامه بسیار زیبا بوده بعلاوه میتوان از اسکین های ان برای زیبایی بیشتر استفاده کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب فصل شکار 2 Open Season 2008


نام :
فصل شکار ۲ – ۲ Open Season
ژانر : کمدی و ماجراجویانه
کیفیت : BDRip – عالی
فرمت : Mkv
رزولیشن : ۳۶۸×۸۵۰
امتیاز : ۵٫۵/۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ January 2009
مدت زمان : ۷۶ دقیقه
درجه سنی : PG
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Matthew O’Callaghan , Todd Wilderman
نویسندگان : David I. Stern
ستارگان : Sony Antony , Joel McHale , Mike Epps

خلاصه داستان : یک سال بعد از اتفاقات قسمت اول انیمیشن، بوگ و الیوت باز می گردند.وقتی آقای وینی توسط گروهی ربوده می شود بوگ، الیوت و بادی تصمیم می گیرند او را نجات دهند، الیوت هم در مراسم ازدواجش شاخ عزیز خود را از دست داده و همچنین دوستش سوسیس توسط خانمی به نام “سنجاقک” گرفتار شده است فرار می کند و سنجاقک نیز به دنبال او …

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازیthe farm

 

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

 

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود فیلم بسیار زیبای thor

دانلود فیلم بسیار زیبای Thor محصول ۲۰۱۱ امریکا

| کیفیت فوق العاده ی ۷۲۰p دانلود با لینک مستقیم و کمکی به همراه زیرنویس فارسی |

 عکس   دانلود فیلم Thor

ژانر: اکشن, ماجراجویی, درام

تاریخ انتشار: ۶ می ۲۰۱۱

امتیاز: ۷٫۴/۱۰

محصول: ایالات متحده

مدت زمان فیلم: ۱۱۵ دقیقه

کیفیت: PPVrip – خوب

فرمت: MKV

حجم: ۴۰۰ MB

کارگردان: Kenneth Branagh

نویسندگان: Ashley Miller, Zack Stentz

.: ادامه مطلب :.

انیمیشن Scooby Doo : Attack of the Phantosaur

دانلود انیمیشن Scooby Doo

انیمیشن Scooby Doo : Attack of the Phantosaur محصول سال 2011 با کیفیت DVDrip

با انیمیشن زیبا محصول سال 2011 در خدمت شما عزیزان هستیم.مشخصات این

اینیمشن

به شرح زیر میباشد:


تهیه کنندگان :

Loretta Devine, Frank Welker and Matthew Lillard


ژانر : انیمیشن ، کمدی، ماجراجویی


سال انتشار : 2011


کیفیت : DVDrip


حجم : 300 مگابابت

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن فصل شکار

نام : فصل شکار – Open Season


 

ژانر : کمدی و ماجراجویانه


 

کیفیت : BDRip – عالی


 

فرمت : Mkv


 

رزولیشن : ۳۶۸×۸۵۰


 

امتیاز : ۶٫۱/۱۰


 

تاریخ انتشار : ۲۹ September 2006


 

مدت زمان : ۸۳ دقیقه


 

درجه سنی : PG


 

هزینه ساخت : $۸۵,۰۰۰,۰۰۰


 

فروش : $۸۵,۱۰۵,۲۵۹


 

محصول : امریکا


 

زبان : انگلیسی


 

زیر نویس فارسی : دارد


 

کارگردان : Roger Allers , Jill Culton


 

نویسندگان : Steve Bencich , Ron J. Friedman

.: ادامه مطلب :.

دانلود کسپر اسکای برای گوشی

                                                  Kaspersky_Mobile_Security9

Kaspersky Mobile Security نام یکی از آنتی ویروس های قدرتمند در پلتفرم های مختلف می باشد که این بار نسخه جدیدی از این نرم افزار را بروی گوشی های سیمبیان منتشر کرده است. این نرم افزار قادر است تا گوشی شما را از انواع آلودگی ها از جمله : ویروس ، تروجان ، بد افزار و… محافظت کند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار امکان رمزگذاری بروی فایل های موجود در گوشی می باشد. این نرم افزار به همراه کد فعال سازی بوده که بروی گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ قابل نصب است.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بسته امنیتی برای کامپیوتر

 

BitDefender یکی از قدرتمندترین ابزارهای امنیتی ساخته شده در دنیا است که به عنوان بهترین آنتی ویروس نیز شناخته شده است . با بسته ی امنیتی BitDefender Total Security 2012 میتوانید جدیدترین ابزارهای امنیتی این شرکت را داشته باشید . دارای ابزار قدرتمند برای اسکن و از بین بردن فایل های مخرب ، فایروال ، کنترل کودکان در اینترنت و محدودسازی دسترسی آنها ، حفاظت از حریم خصوصی شما ، از بین بردن ایمیل های اسپم و مزاحم است . قابلیت بروزرسانی خودکار ، اسکن برنامه های در هنگام اجرا ، موتور قدرتمند برای اسکن و شناسایی ، دیتابیس عظیم نرم افزار برای شناسایی هرگونه فایل مخرب ، قابلیت حذف ردپاهای اینترنتی و حفظ حریم شخصی ، از بین بردن ایمیل های اسپم و … از ویژگی های این بسته ی امنیتی است . این نسخه برای ویندوزهای ۳۲ بیتی است و Patch تست شده نیز داخل بسته قرار دارد .

.: ادامه مطلب :.

نسخه ی نهایی مرورگر Opera 11.50 Final

Opera مرورگریست که با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

f-dl

پوریا

f-dl

http://f-dl.loxblog.com

دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

به فایر دانلود خوش آمدید به بزرگترین دانلود سرای ایرانی خوش آمدید

دانلود رایگان