دانلود مرورگر سریع و قدرتمند گوگل Google Chrome 14.0.835.8

دانلود مرورگر سریع و قدرتمند گوگل Google Chrome 14.0.835.8

Google Chrome جزو مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

.: ادامه مطلب :.

جست و جو و دانلود کلیپ های آنلاین با نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD v2.07

جست و جو و دانلود کلیپ های آنلاین با نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD v2.07

||  ویژه فایر دانلود ||

|| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت ||

.

شاید برای هرکاربری پیش آمده باشد که بخواهد کلیپ آنلاینی که در یکی از سرویس دهنده وجود دارد را دانلود نماید. سرویس دهنده هایی که معمولا تنها اجازه پخش و اجرای آنلاین فایل صوتی یا تصویری را می دهند و غالبا امکان دانلود از آن ها به صورت معمول وجود ندارد ؛ این در حالی است که جست و جو یک فایل در میان چندین سرویس دهنده هم شاید کار زیاد ساده ای نباشد اما ما در این مطلب به شما نرم افزاری معرفی می کنیم که به راحتی در سایت های مختلف به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری به جست و جو پرداخته و به راحتی کلیپ های مختلف را دانلود و حتی به صورت مستقیم تبدیل هم کنید.


این نرم افزار قدرتمند و البته فوق العاده مفید که

Ashampoo ClipFinder HD

نام دارد بدون هیچ گونه سختی و با داشتن واسط کاربری جذابش این امکان را فراهم می کند تا با بهترین کیفیت ممکن و بدون هیچ گونه کاهش کیفیتی اصل کلیپ از سایت سرویس دهنده دانلود شده و کاربر بتواند به راحتی آن را در سیستم خود ذخیره نماید. البته نه فقط دانلود بلکه امکان نمایش به صورت آنلاین هم در سیستم نرم افزار گنجانده شده است. دانلود کلیپ ها با فرمت FLV و امکان تبدیل آن ها ، امکان جست وجو و دانلود کلیپ های سه بعدی ، نمایش حجم فایل دانلودی و موارد بسیار دیگر بخش هایی از امکاناتی هستند که این محصول Ashampoo در اختیار کاربران قرار می دهد.


سایت های به اشتراک گذاری آنلاینی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند بسیار رایج هستند که می توان از جمله آن ها به YouTube ،VideU ،MyVideo ،ClipFish ،Google Video ،sevenload Dailymotion اشاره نمود. جالب است که این نرم افزار این امکان را هم می دهد از کلیپ های مورد نظر خود Playlist  هم تهیه کرد تا در صورت لزوم به صورت خودکار پخش و اجرا شوند. Ashampoo ClipFinder HD همچنین از قابلیت Tab Browsing هم پشتیبانی می کند که در سریعتر شدن کار فوق العاده موثر خواهد بود.

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار مدیریت دانلود فایل ها در تورنت با µTorrent 2.2.1.25154 Final

µTorrent 2.2.1.25154 Final

نرم افزار

قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و یا به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند در سایت های تورنت مشغول باشید.

.: ادامه مطلب :.

Internet Download Manager از جمله قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. که علاوه بر اینکه به عنوان شتاب دهنده ی دانلود از جمله بی رغیب ترین هاست،دارای قابلیت ادامه دانلود می باشد. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود gta iv

بازی بسیار زیبا و پرطرفدار GTA IV برای کامپیوتر این بار با حجم فقط 13 مگابایت، این بازی فشرده شده است و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید به 6 گیگابایت تبدیل میشود. پیشنهاد میکنیم حتمأ دانلود کنید.

wWw.ClickKon.cOm

 

نکته مهم : هنگام استخراج فایل زیپ توجه داشته باشید که درایو شما ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد ، بعد از استخراج فایل iso را در نرم افزار درایو مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مافیا 2 نسخه جدید

بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

 |برای اولین بار در میان سایت های ایرانی،به همراه کرک نهایی SKIDROW که سالم و تست شده میباشد|

 |کرک نهایی SKIDROW بدون مشکل در مرحله دوم و کاملا سالم به پست افزوده شد|

 

mafia2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Mafia 2

 

 

.: ادامه مطلب :.

منهدم كردن هواپيماها در بازي Battlestrike: The Road to Berlin

منبع : www.AsanDownload.com

 

مدت ها بود كه يك بازي اكشن در سايت قرار نداده بوديم و حالا بعد از وقفه اي نسبتا طولاني و در ايام تعطيلات قصد داريم تا بازي جذاب و اكشني به نام

Battlestrike: The Road to Berlin

را به شما كاربران عزيز تقديم كنيم. بازي سراسر هيجان كه موضوع آن انهدام هواپيماهايي هستند كه بر فراز برلين پرواز مي كنند. اين بازي جذاب و ديدني كه از گرافيك بسيار مناسبي بهره مي برد براساس داستان و طراحي قديمي ساخته شده است، هواپيماها قديمي، توپخانه هاي قديمي و به طور كلي طراحي

بازي

به سبك قديم انجام پذيرفته تا كاربران حال و هواي جنگ هاي قديمي را هم احساس كنند. اين

بازي

طوري طراحي شده كه كاربر بايد با اسلحه هايي كه در هرمرحله در اختيارش قرار مي گيرد هواپيماهاي در حال پرواز را منهدم كند، البته اين اسلحه ها در هر مرحله تغيير خواهد كرد و اين امر هم ناشي از آن مي شود كه هرمرحله از مراحل قبل سخت تر خواهد بود براي نمونه

مرحله اول

از داخل هواپيما بايد هواپيماهاي در حال پرواز نشانه گرفته شود، يعني هواپيماي اصلي ثابت و بايد با اسلحه هواپيماهاي دشمن منهدم شوند، مرحله دوم از روي زمين با توپخانه بايد هواپيماها نابود شوند اما مرحله سوم سخت تر شده و حالا كاربر بايد هم هواپيما خود را به پرواز درآورد و هم هواپيماهاي دشمن را نابود سازد. صداي شليك ها ، پرواز هواپيماها و انفجار آن ها در آسمان و صداهايي كه توليد مي شوند در

Battlestrike: The Road to Berlin

به جذابيت

بازي

كمك بسياري مي كنند.

بازي

نياز به دقت و سرعت عمل بالايي هم دارد ، نشانه گرفتن از يك سو و همچنين دنبال كردن حركت هواپيماها از جذابيت هاي بازي است، چراكه هيچ يك از هواپيماها با يك تير منهدم نخواهند شد و بايد با تعقيب آن ها و شليك مداوم تيرها آن ها را نابودكرد.



قابليت هاي كليدي بازي Battlestrike: The Road to Berlin :

- گرافيك بسيار مناسب بازي

 

- صداهاي بسيار جذاب و هماهنگ با تصاوير

 

- مراحل مختلف در بازي كه هريك خصوصيات مربوط به خود را دارند.

 

- امكان زوم در تصاوير براي پيدا كردن راحت هواپيماها

 

- اسلحه هاي متفاوت در

بازي

- نياز به دقت و سرعت عمل بالا

 

- نصب سريع و آسان بازي

 

- سازگار با سخت افزارهاي معمولي

 

- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله

ويندوز محبوب 7

.: ادامه مطلب :.

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

 

بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.

 

نام بازی:

Arma 2 : Reinforcements

پلتفورم : PC


ژانر:

اول شخص تیراندازی

موعد انتشار:

2011

نوع فایل :

ایمیج دی وی دی

زبان:

Russian, English

فرمت ایمیج:

ISO

ناشر: E-Frontier


حمایت توسط :

Bohemia Int

درجه بندی سنی :

+۱۸

قابلیت آنلاین:

دارد

کرک :

از پیش کرک شده

حجم بازی :

6.36 گیگابایت

.: ادامه مطلب :.

منبع : www.AsanDownload.com

 

در گاهي مواقع به علت استفاده بيش از حد يك سي دي يا دي وي دي برخي از فايلهاي آن غير قابل كپي مي باشد و در هنگام كپي كردن در ويندوز با پيغام خطا روبرو ميشويد.  و در برخي از مواقع به علت قفل گذاري بر روي اين گونه ديسكها شما نمي توانيد در شرايط عادي كل اطلاعت يا بخشي از آن را بر روي هارد ديسك خود كپي كنيد. در برخي از قفل گذاري ديسكها از قفل گذاري حجمي استفاده ميشود كه حجم فايل به صورت غير واقعه اي نشان داده ميشود و شما در هنگام كپي كردن با پيغام كمبود فضا روبرو ميشود كه ميتوانيد به راحتي اين گونه فايلها را با حجم واقعي خود بر روي هارد ديسك خود ذخيره نماييد. اين نرم افزار قدرتمند كارايي هاي بسيار زيادي دارد كه ميتوان به كپي سي دي و دي وي دي هاي خش دار و قفل دار اشاره نمود. يكي ديگر از قابليتهاي مهم اين نرم افزار در مواقعي است كه شما با نرم افزار Nero اطلاعاتي را در ادامه سي دي خود رايت كرده ايد و بعد از مشاهده آن اطلاعات ناپديد شده است كه شما ميتوانيد به آساني با استفاده از اين نرم افزار اطلاعات ناپديد شده خود را دوباره بدست آوريد. شاید شما هم از این که اطلاعات مهم ی از قبیل

نرم افزار

،فیلم و

عکس

و ... را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشد ولی به علت اینکه دنیای از خش 

CD

... شما را فرا گرفته و برای شما غیر قابل استفاده شده ناراحت شده باشید ! خوب راه حل اینجاست

نرم افزار IsoBuste

r با این نرم افزار علاوه بر

بازگردانی

اطلاعات آسیب دیده میتوانید از دست

قفل های

حجمی و کارکتری نیز در امان باشید وبه راحتی آنها را رايت کنید. قابلیت بسیار خوبی که به این ورژن

نرم افزار

اضافه شده پشتیبانی از dvd و به طور کلی CD , DVD , BD, HD DVD می باشد.

.: ادامه مطلب :.

نرم افزاری ساده برای رایت اطلاعات Avmediasoft AV Burning Pro v3.1.1

3

منبع : www.AsanDownload.com


Avmediasoft AV Burning Pro
نرم افزاریست

قدرتمند اما در عین حال ساده و سبک که قادر است تا خواسته هایی که اکثر کاربران در رابطه به کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده را دارند مرتفع سازد، این ابزار که با تقریبا تمامی انواع لوح های فشرده سازگار است می توان با سرعت بسیار بالا اجرا شده و کار کپی اطلاعات را به شکل های مختلف انجام دهد، کپی اطلاعات به صورت Data، رایت به صورت لوح فشرده صوتی و همچنین رایت و کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده به صورت ویدئو قابل نمایش برروی سیستم های صوتی و تصویری از جمله قابلیت های کلیدی این ابزار هستند.

 

سازگاری با انواع سی دی ها، دی وی دی ها و همچنین نسل آینده دیسک های نوری یعنی Blu-ray ها، سازگاری با فرمت های مختلف صوتی و تصویری، هماهنگی با دی وی دی های Double Layer که قادرند تا 9 گیگابایت اطلاعات را ذخیره کنند و امکانات متعدد دیگری که در نسخه ی جدید از

نرم افزار

Avmediasoft AV Burning Pro دیده می شوند

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

f-dl

پوریا

f-dl

http://f-dl.loxblog.com

دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

به فایر دانلود خوش آمدید به بزرگترین دانلود سرای ایرانی خوش آمدید

دانلود رایگان